viernes, 10 de agosto de 2007

FESTA REIVINDICATIVA DA PLATAFORMA POLA DEFENSA DE MOS.

DÍA 25 DE AGOSTO.

Estamos en Agosto. E se os políticos están sempre xordos, imaxinádevos neste mes. O día 25 de Agosto, a Plataforma Defende Mos, vai facer unha festa a partir das 12 da mañán no parque de detrás das Pedriñas. Teremos pulpo, callos, empanada, tortilla e viño. Teremos, a partir das 12 actuacións musicais que vos detallaremos, entre elas a de Malvelas.


Colabora con nós a Asociación Rebumbio, que seguirá a festa pola noite. Necesitamos máis que nunca que veñades. E unha forma de que os problemas de Mos se fagan evidentes para a xente. Como vos podedes imaxinar, Touriño e Caride seguen sen querer vir polo noso concello.

Se en Baiona, Nigrán ou calquera outro municipio de Pontevedra hai problemas, todos acoden, aínda que só sexa para sair na foto. Mos é outra cousa.

Nos non abandonamos. Nesta ocasión, un encontro alegre para poder sacar forzas. Vos esperamos. Colaborade como sempre facedes. Un saúdo a todos.

NON A AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE PUXEIROS-PORRIÑO.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

51 comentarios:

Anónimo dijo...

Alí estaremos.

Anónimo dijo...

EL PAÍS, Domingo 12. páxina 21:

Fomento crea un centro de coordinación en Barcelona para afrontar la crisis ferroviaria.

¿Vos acordades que os nosos políticos (PSOE, PP; BNG) foran a Madrid para entrevistarse con Víctor Morlan, o Secretario de Estado, pensaron que era él e resultou que era outro tío?.

Pois agora, co asunto de Cataluña, a Srta Madalena o manda a vivir a Barcelona: "...Horas después Morlán tomó un avíón a Barcelona, donde fijará su residencia hasta que pase el temporal..."

A ver si pilla un empacho de butifarra, por desprezar a Mos, provincia de ¿Badajoz?. QUE LE DEN

NON Á AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Anónimo dijo...

¡¡ALEGRIA, ALEGRIA!!

VIVA LA FIESTA....!!

**MOS CAÑI... ** e - o- A.V.E. A PUNTO DE VIR... TRALARI,TRALARI, QUE EL AVE PASA POR AQUI...

-SIN COMENTARIOS..!!!!!

Anónimo dijo...

por eso, porque todo está a punto de llegar hay que reunirse.Por lo menos ahora no tienen que pagar 6.000 euros por cabeza.

Esto es un comentario, si no te importa.Hay que hacerlos, pero constructivos.

Hablar por hablar -y con una ironía más bien pobre- no vale de nada. Menos ironizar y más arrimar el hombro, coño. Por Mos.

Ven cuando se hace algo, y punto. O falar non ten cancelas

NON Á AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Anónimo dijo...

Alguén leeu o xoves 16 o que dice a Sra. Caride no Faro de Vigo?

Como viguesa, ten que dicir que Vigo sempre estivo maltratada pola Xunta. Hay que joderse.

¿E Mos, señora Caride? ¿Qué lle pasa a vostede con MOS?

Indigna do cargo que ocupa: prepotente, despreciativa, engreída... Pero, ¿cómo se atreve a tratar así a xente? Vostede non é nin socialista nin merece ter un cargo público: é simplemente unha desgracia para o país.

É simplemente basura blanca. Entre vostede e o "home de universidade" están conseguindo que Mos desapareza do mapa. Fascista nos métodos e nas formas. Indigna de representar a Galiza. Unha estúpida moi perigosa.


AUTOVÍA NON. SUPRESIÓN DA PEAXE.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Anónimo dijo...

sra caride

Vostede, evidentemente vive na sua propia galaxia, e notase que está vostede muy cómoda néla.

Claramente vive vostede nos mundos del yupi.
Encántame que o teña todo tan claro.
Pero iso é perigoso, conduce a autocomplacencia, pero por desgracia non é peri

goso para vostede, é perigoso para os que vivimos en Mos.
Mos, desatendido
Mos, deixado de man porque os seu políticos non dan á cara por MOs
Mos, porque ós séus políticos locais non queren´o suficiente o lugar que lles permite estar no concello coas súas míseras pelexas para contentar a SANTIAGO y a MADRIZ.

Politicos de Mos, tede un pouco de honradez e non pensedes TODOS
bng, pp, e psoe, nos votos que tedes que conseguir, e si en face-lo voso traballo ben feito, que á larga a xente vai deixar de votar a ningún de vos.
non á peaxe
que ó ave circule "al menor daño" o sea novos trazados

Anónimo dijo...

Morlán Vente pacá que te trataremos biennnn

Anónimo dijo...

Non estou de acordo co sr.Ojea hoxe no Faro de Vigo, penso que deberia respetar mais a Alcaldesa, que sempre estivo a dar a cara polos veciños e veciñas de Mos cando foi de outras infraestructuras, que lle afetaban a Mos, E SEGUE A DAR A CARA POR TODOS, MENTRAS O sR, oJEA E A sRA nIDIA, SEGUEN NO BERZE E AGOCHADOS

Anónimo dijo...

lo que le pasa al Sr. Ojea es que está moi dolido por el fracaso tan estrepitosa que tubo en las elecciones locales de Mos, y ahora está en contra de todo lo quue sea bueno para Mos, por ejemplo, en el pleno pasado votó en contra de arreglar el camino en Louredo,la carretera que va a San Eleuterio, el curso que estan haciendo los trabajadores de dificil reinserción en en CDL,pero ahora no me extraña que halla perdido más de 1000 votos.. es patético

Anónimo dijo...

Quintana y Ojea, si que quieren la nueva autovia, el sr. Ojea está mouy dolido con Mos, por no respaldarle en las elecciones municipales, y eso no lo perdona

Anónimo dijo...

E pensar que eu votei o BNG, xa me podedes devolver o voto ..O voto e meu,

Anónimo dijo...

Hai outras declaracións da alcaldesa no Atlántico, pero non as teño diante para escribilas

Anónimo dijo...

Hoxe o PP ten unha rolda de prensa para dicir o que presentaron no parlamento Galego. Esperemos que os do BNG presenten algo defendendo a Mos, pero ao ser socios de goberno..., non sei

Anónimo dijo...

A mí me parece bien que ojea presente lo que quiera que sea bien para Mos, lo que no entiendo es que lo haga después de estar tanto tiempo callado. Aquí la única que hizo algo fue la diputada de Madrid, Olaia fernandez. yo sí leí lo del Atlántico esta mañana y la alcaldesa dice que no está de acuerdo con caride, esa gilipollas, y que Mos no debe pagar por Vigo.

Sanguiñeda dijo...

CORREO DA PLATAFORMA DE HOXE, ENVIO DESPOIS OUTRO
**************



Eiquí están as declaracións do venres de Ojea e Escudero. Tivemos que copialas a mán para que tiverades toda a información.

Simplemente decirvos que o que sacamos en limpio de todo isto é que nin o PSOE de Mos, nen o PP de Mos, nen o BNG de Mos queren unha nova autovía, e que están de acordo con que a mellor solución é a supresión da peaxe. Que todos eles están de acordo que o AVE ten que ser discutido co Concello de Mos.

O que a Plataforma dí é o mesmo: NON se pode construir unha nova autovía cando o tramo da AP-9 Puxeiros-Porriño non se usa. TODOS ESTAMOS DE ACORDO.^¿Qué é o que pasa entón?

Que hay que moverse no Parlamento de Galicia. Que hay que moverse no Parlamento de Madrid (Olaia F. Dávila, do BNG, empezou, e os do PP estiveron de acordo co que presentou -o señor Louro do PSOE non-. Esperemos que Olaia siga polo mesmo camiño). O PP presentou tamén en Santiago (non sabemos o texto. Aínda non o recibimos). Queda o grupo parlamentar do BNG e queda que alguen do PSOE de Santiago fale a noso favor e defenda as posturas do PSOE de Mos. (se o Presidente de Uzbekistán e a concelleira de Birmania o deixan).

Pensamos que as cabezas de partido elexidos democráticamente polos veciños de Mos (Mª Jesús, Nidia e Ojea) deben presionar onde poidan, porque todos pensan igual. Todos pensan en que Mos non acabe desaparecendo. Pois ao traballo.

HAI QUE FALAR EN SANTIAGO E HAI QUE FALAR EN MADRID. MOS NON É UNHA BOSTA NO MEDIO DUN CAMPO. TEMOS DEREITOS. TEMOS VOZ.

HAI QUE PARALOS. caride e touricán NON QUEREN ESCOITAR. ELES SON OS CULPABEIS. ELES E A SRA. MINISTRA DE FOMENTO. Mos non está en Saturno. Mos está en Galicia. Somos 15.000.


Esperamos todo o esforzo dos nosos políticos do PSOE, do PP e do BNG. Se hai que rabuñar que rabuñen. Aos seus xefes. Entre eles que fagan o que queiran (xa o fan, e de qué maneira, nunca se cansan) mentres defendan Mos. Estes son os artigos que onte non vos poidemos enviar.


ATLÁNTICO DIARIO. VENRES 17 DE AGOSTO. ENTREVISTA DA ALCALDESA


FOMENTO VE INVIABLE ELIMINAR EL PEAJE DE LA AUTOPISTA ENTRE VIGO Y PORRIÑO.

La alcaldesa Escudero advierte que no acepta la construcción de la nueva autovía en Mos.

Vigo. JTA.

El Concello de Mos ya sabe que su propuesta para evitar la construcción de una nueva autovía entre Vigo y Porriño a cambio de la eliminación del peaje en el mismo tramo existente de la Autopista del Atlántico no irá adelante.

Según indicó a este diario la alcaldesa de Mos, María Jesús Escudero, del PSOE, desde la Subdelegación del Gobierno ya han comunicado al ayuntamiento que su propuesta es una alternativa inviable, por lo que los planes para redactar un nuevo vial continuarán adelante. El Concello de Mos aprobó por unanimidad una proposición por la que se insta a Xunta y Fomento a paralizar el desarrollo de la nueva autovía, al considerar que supondría un desastre para el municipio, que quedaría partido por una tercera vía de alta capacidad, situación que se complicaría todavía más en el futuro con el trazado de la salida sur de la alta velocidad.

“Nos han dicho que no es posible nuestra fórmula, pero seguimos pensando que es lo más correcto porque la autopista está infrautilizada ente Vigo y Porriño”, explicó la alcaldesa de Mos. Seguimos convencidos de que es más barato liberar el peaje que construir otra autovía; nos tienen que convencer con datos de que eso no es así”, señaló. En todo caso, María Jesús Escudero aseguró que la corporación no asume la decisión de la Xunta de seguir adelante con la autovía y advirtió que para Mos es “absolutamente inaceptable” que una vía de alta capacidad parta el territorio municipal y así se lo explicará hoy mismo a la conselleira maria josé caride, partidaria de continuar adelante con el proyecto. “Vigo necesita otra entrada, pero no a costa de Mos”, concluyó.




FARO DE VIGO. VENRES 17 DE AGOSTO. ENTREVISTA DE MARTÍNEZ OJEA.

XOSÉ M. OJEA: “CARIDE SOMETE A MOS AOS INTERESES DE VIGO”.

Asegura que queda claro que va a existir una nueva autovía, “un nuevo destrozo para Mos”.


El grupo municipal del BNG aseguró ayer que la conselleira de Política Territorial, maría josé caride, somete al Ayuntamiento de Mos a los intereses de Vigo. De esta forma valora este grupo municipal las manifestaciones de la conselleira en una entrevista publicada ayer por Faro de Vigo. “Somete al Concello de Mos a los intereses de Vigo y su partido, haciendo cómplice al actual gobierno del PSOE, que actualmente gobierna en minoría el Ayuntamiento de Mos, asegura José Manuel Martínez Ojea, concejal y portavoz de los nacionalistas en Mos.

“Por fin, la conselleira caride dice abiertamente lo que piensa su partido y da a entender las razones por la que no recibe a la Plataforma Defende Mos ni a los grupos políticos de Mos representados en la comisión de seguimiento de las obras de la autovía y el AVE”, dice Ojea.

“Estaba claro que la posición de esquizofrenia que mantenía el PSOE no podía aguantar más, era ilógico que María Jesús Escudero dijera una cosa y que antón louro dijera otra, era ilógico que Madrid dijera que la culpa era de la Xunta y el presidente de la Xunta dijera que no sabía nada. Era ilógico que se mantuvieran posturas diferentespara confundir a los vecinos y vecinas de Mos. Y el PSOE sigue manteniendo las mismas formas que mantenía el Partido Popular en el asunto de la autopista A-9”, añade José Manuel Ojea.

Según el BNG, “en Mos la posición de la alcaldesa hacía dudar a los miembros de la Plataforma y también a los grupos políticos, que no tenían certeza absoluta de que sería escuchada y comprobaban día tras día que era contrariada por miembros de su propio partido político".


"Ahora la alcaldesa va a colaborar en el destrozo de su ayuntamiento amparada por su propio partido para defender al alcalde de vigo, sin intentar que la nueva autovía sea la modificación de la actual mediante un túnel". , añadió el edil. Para el BNG, la conselleira deja claro que va a existir una nueva autovía, un tercer destrozo para Mos, pero no deja claro que se vaya a modificar el proyecto ni que se vaya a eliminar la actual. Y la alcaldesa sigue callada como si esto no fuera importante para el futuro de Mos".

Ojea añade que "ahora los vecinos y vecinas tienen delante de sí a una alcaldesa que les engañó y que les dijo que la autovía no iba a pasar".

sanguiñeda dijo...

SEGUNDO CORREO ENVIADO POLA PLATAFORMA HOXE.


Bos días.

Onte apareceu Faro apareceu unha entrevista con Martínez Ojea, do BNG, na que expresa a súa total disconformidade coas declaracións da señora Caride. No Atlántico de onte tamén, a alcaldes días.

a expresaba o mesmo. A alcaldesa dicía tamén que a alternativa é a supresión da peaxe.

Na Voz de Galicia, daban a noticia que, en Portugal os anteriores gobernantes pensan que Portugal non debe gastar os cartos no TAV (AVE) e sí en novas infraestructuras como son o acondicionamento de aeroportos e piden que se celebre un referendum ao respecto.

Non vos podemos enviar os recortes porque o Atlántico non ten o texto, e no Faro de Internet non nos aparece a entrevista a Ojea. O que siguen son dous artigos de hoxe sobre a rolda de prensa do PP de Mos. En canto nos faciliten os textos das proposicións que presentaron en Santiago, volas enviaremos. Tamén se atopamos os outros artigos.

(As conexións de internet nas casas están fatal. Esperamos o WIMAX. A ver se chega)

NON Á AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE PUXEIROS-PORRIÑO.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Sanguiñeda dijo...

CONTINUACIÓN......




ARTIGO DO FARO DE VIGO

LOURIÑA
El PP pide la gratuidad de la autopista Vigo-Porriño y se opone a la autovía


Alejandro Gómez entrega una copia de la proposición no de Ley a Nidia Arevalo. / D.P.


GABINO PORTO / MOS El Partido Popular de Galicia anunció ayer en Mos la presentacion de una Proposición no de Ley en el Parlamento Galego instando a la Xunta a que se sitúe en contra de la nueva autovía que el Ministerio de Fomento pretende construir entre Porriño y Vigo.
El portavoz de infraestructuras del PP, Alejandro Gómez Alonso, aseguró que la solución mejor en este momento es liberar de peaje la actual autopista Vigo-Porriño, tal y como piden los vecinos, y destacó que esto ahorraría costes al Estado ya que eliminar el peaje de este tramo supondría unos cien millones de euros en 40 años, mientras que construir la nueva autovia propuesta alcanzará al menos los 150 millones de euros.
Gómez participó en una rueda de prensa en junto a Nidia Arévalo, portavoz del PP de Mos, y César Pérez Ares, parlamentario del PP en representación de las comarcas del sur.
Las razones argumentadas por el PP coinciden con las de la Plataforma de Vecinos Afectados, y se fundamentan en que las nuevas obras lastran a los concellos de Mos y Porriño y perjudican a los vecinos. El PP explicó que Mos tiene en este momento el 22% de su suelo calificado como no edificable afectado por algún tipo de infraestructura como ferrocaril, redes de gas, un oleoducto, el aeropuerto o la autopista. Con las nuevas infraestructuras quedarían afectados 123 millones de metros, un 28% del suelo municipal.
Crítica a la alcaldesa
Nidia Arévalo aprovechó la rueda de prensa para criticar a la alcaldesa, Maria Jesús Escudero, por no defender Mos y dijo que los vecinos están indignados porque siguen esperando respuestas. Para la concejala, la alcaldesa "mintió antes de las elecciones y hasta hace unos días nos engañó con la realización de un estudio que no existe con el fin de ganar tiempo".
"Llegamos al mes de agosto y estamos esperando que al menos la conselleira, Maria José Caride, reciba a los vecinos", señaló Arevalo. La edil dijo que Mos no está en contra del progreso pero "esta autovia es evitable". Durante la rueda de prensa intervinieron vecinos que calificaron la autovía propuesta como "un sinsentido".






ARTIGO DA VOZ DE GALICIA


El PP se opone a que construyan una autovía a O Porriño por Mos
Defenderá en el Parlamento gallego en septiembre que se suprima el peaje como mejor alternativa
Autor:

vigo | En septiembre se llevará al Parlamento gallego, por petición del Partido Popular, una propuesta de no construir la autovía Vigo-Porriño pasando por el municipio de Mos. Los populares defenderán la proposición no de ley, que ya presentaron hace unos meses, para que no se lleve a cabo la construcción de la AV-80.
El portavoz de infraestructuras del PP, Alejando Gómez Alonso, ha criticado las intenciones del Ministerio de Fomento, puesto que el coste de este nuevo proyecto supone 100 millones de euros, mientras que anular el peaje en el tramo de Vigo a Porriño sólo 100 millones de euros en un periodo estimado de 40 años. Para Gómez Alonso «hay que facilitar la accesibilidad y optar por la fórmula más barata».
Los populares estiman que contruir nuevas infraestructuras en el municipio de Mos es perjudicial para esta localidad. Actualmente un 22% del suelo de Mos está afectado por algún tipo de infraestructura pero de llevarse a cabo este proyecto, y sumándose la ampliación del aeropuerto de Peinador, se elevaría este porcentaje a un 28% de territorio no útil.
Además, Gómez Alonso, recuerda que este proyecto no va a solucionar los actuales problemas de circulación en la zona, puesto que no facilita el acceso a Vigo, ni enlaza a infraestructuras ya existentes y tampoco conecta con polígonos de la zona.
El Partido Popular considera que los concellos de O Porriño y Mos no apoyan la AV-80, así como ya hizo en su momento la Confederación de Empresarios de Pontevedra.
Afectados
La plataforma Defende Mos se lamenta de la actitud de la conselleira de Política Territora, María José Caride, así como del presidente de la Xunta, Pérez Touriño, quienes no reciben a los miembros de esta plataforma para tratar sobre la nueva construcción. «Non ten disculpa o non recibir aos afectados» afirmaron. Este colectivo coincide con el Partido Popular en que son posibles otras soluciones frente a la construcción de esta infraestructura y valoran como mejor opción suprimir el peaje en el tramo Puxeiros-Porriño de la AP-9. Decisión que apoya el Concello de O Porriño para mejorar la situación de circulación de esta zona.
La presidenta del PP de Mos, Nidia Arévalo, precisó que desde marzo no son recibidos y critica la actuación de la alcaldesa socialista de Mos, María Jesús Escudero, por no defender al municipio. Para la presidenta popular, la alcaldesa «mintió antes de las elecciones y hasta hace unos días que nos engañó con la realización de un estudio que no existe, con el fin de ganar tiempo».
Aclarar posturas
Gómez Alonso pedirá en el Parlamento gallego que María José Caride se defina sobre el apoyo al Plan Sectorial de Vigo y solicitará una copia del documento, también le preguntará el motivo de no recibir a los afectados. Asimismo, confía en que el BNG apoye la proposición tras haberse definido en igual sentido que los populares en Mos y O Porriño. Los afectados por la construcción de esta autovía han recogido más de 11.000 firmas y continúan a la espera de poder ser recibidos por la Administración.



TERCEIRO CORREO ENVIADO HOXE DIA 18: “POSTURA DA CONFEDERACIÓN DE EMPRESARIOS”. (XA NON HAI MÁIS)



No seu boletín "Empresa Pontevedra" nº 225, páxina 35, a Confederación de Empresarios de Pontevedra "incidió en la necesidad de que se libere la autopista Vigo-Mos-Porriño en vez de construir una nueva autovía".


Un sector, o do empresariado, que supoñemos ten algo que dicir. Non estamos citando ao coello Bugs Bunny. ¿POR QUÉ SEGUEN SEN QUERER ESCOITARNOS? ¿POR QUÉ NO DAN AS SÚAS RAZÓNS OS "HOMES DE ESTADO" DA XUNTA DE GALICIA?

Porque están tan lonxe do día a día, porque esqueceron de tal maneira o que é o SERVIZO Á CIDADANÍA que só escoitan o que se fala nas alturas.

Isto é unha vergonza.


NON Á AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE PUXEIROS-PORRIÑO.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Anónimo dijo...

podería o sr. Ollea dicir algo claramente? con rotundidade? con enerxía?.

Os de Mos agradeceríalle-lo moitísimo. Podería deixar de atacar a M Xesús uns minutos?

Podería xuntarse a falar con ela sen resentimentos polo ben de Mos?

Podería actuar como necesitan os de Mos, e plantar cara ó seu partido só pensando nos que ó BOTARON.
pODRÍA Nídia actuar con honradez alguna vez en su vida sin pensar en sus "garbanzos"?

Anónimo dijo...

Que nos devore Vigo de una santa vez.
que nos gobierne vigo de una vez.

y sobre todo ya que nos joden vivos, que no sean elegidos por gente de Mos .
Directamente que nos jodan desde Santiago, Pontevedra o Vigo.

Nuestros representantes son incapaces de levantar la voz por nosotros.
SON LSA VOZ DDE SU AMO.

¿PORQUE QWUIEREN GASTAR DINERO EN UNA NUEVA AUTOVIA, SI HAY UNA HECHA?
pORQUE REPETIR EL DAÑO AMBIENTAL Y GASTAR 150 MILLONES PUDIENDO GASTAR 40????

QUE PASA????
ESTO ES MUY GRAVE.
en sus casas, seguro que no tiran así el dinero, porqué el nuestro lo dilapidan?
Será porque saben que no nos hará c aso nadie ni hablando tan claro? porque gastar 150 en lugar de 40!!!!!!!

Anónimo dijo...

Esto es un sindiós, por primera vez en mi vida estoy de acuerdo con lo que dice el partido popular, pero por el bien de Mos y todos nosotros debemos obligar a estos politicastros a que se unan. Si como dicen de la plataformadefendemos (y les creo) todos están de acuerdo en que se debe eliminar el peaje, porqué no son capaces de hacer un frente común por el bien de todos nosotros.
Como dejemos colar esta, estaremos perdidos, nos las colarán todas.
Ojea-Nidia-M Jesús no teneis disculpa y lo notareis en las proximas elecciones si no sois capaces de pensar en los ciudadanos envez de pelearos por vuestros partidos como perros.

Anónimo dijo...

Imos ter que facer como os de redondela: votar en branco. O que din os da plataforma é verdade: todos están contra a autovía e queren que o AVE se negocie, pero eu penso que lles poden máis os rollos personales. Todo isto está moi embarullado. Que cada un lles berre aos xefes dos seus partidos e que defendan aos veciños, ou non?

Que vaian onde touriño, onde o feijó e onde o quintana e que lles digan o que hai, joder.


NON Á AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Anónimo dijo...

Ojalá pudiéramos obligarlos, pero no tienen sangre en las venas. NINGUNO DE LOS TRES PARTIDOS.

Cuando vengan las elecciones, pedirán el voto entre taludes.


que pena de MOS. Que no haya quien tenga lo que hay que tener.

Anónimo dijo...

asegurovos que non votei nunca á alcaldesa, pero do pp non mefío un pelo é o bloque xa non é ó bloque, polo tanto que me queda cando vexo que (obxetivamente), a única que fala claro en contra da autovia e favor de retira-la peaxe e Mª xesus (outra cousa é que o prersidente e a concelleira non lle fagan caso), seguida polos do pp, (coido que dun xeito hipócrita), pero tamén ó din.
e benvido ese apoyo que tanto necesitamos,a ver si presentan papeis no parlamento.

Só falta que apoie claramente o bng, y eu sei de boa tinta que están muy disgustados co xeito enmascarado e mais que morno de defende-lo asunto do OLLEA, na semisombra a perpetuidad.

está cabreado como unha mona por non ter sido alcalde.
ISO HAY QUE TRABALLALO DANDO A CARA!!!!
fALANDO DE CABREOS, COMO ESTÁ Nidia, non é quen de se controlar, como ten o recambio detrás non sabe que facer.

Anónimo dijo...

o problema do Ollea non é non ter sido elexido alcalde, o problema de Ollea - é o mesmo Ollea -.
Non ten as cousiñas claras , non sabe que qere ser cando sexa mayor, pero non me negaredes que é unha boísima persona, e que estivo a facelo muy ben na lexislatura pasada. Aquen lle moleste que sexa conciliador y dialogante co PP de Galicia que lle den.
El cumple co seu no concello, y é moi dono de pactar con que lle pete.

Anónimo dijo...

aver, aver, bng bng é Raúl que esta a portarse como tal, bng en Mos ????
onde?????

Anónimo dijo...

Acabo de ler a noticia de que o PP
apresentou no Parlamento de Galicia proposicions non de ley e máis unha pregunta oral, alégrome moito, a mín xa me da igual quen ó faga, pero que alguén faga algo así
Piden a supresión do peaxe
Piden a anulación do estudio informativo da variante de trazado no treito PORRIÑO-VIGO
Piden a construccion de interconexions entre a A-52, AP-9,A-55 e a futura A-57 (Pontevedra-Confurco), e PIDEN QUE RECIBAN A OS REPRESENTANTES DOS VECIÑOS!!!!

BEN POR ESTA XENTE, así tamén alegreime cando falou por nos, no parlamento de Madrid Olaia F.Davila , e nos deu voz a todos coa súa intervención.
Necesitamos que máis xente de a cara por Mos por exemplo que a Caride se pare a pensar a cantidad de xente que lle-lo pide, non é unha raíña, é unha servidora pública conb muitas obligacions que non está a cumplir

Anónimo dijo...

EN ESTE TEMA FALTA A OPINION DA SRA PORRO DO PP DE VIGO, ELA QUERE AUTOVIA AXIÑA, A MIN PARECEME QUE O PP TRABALLA A DUAS BANDAS,

ADEMAIS ESTA E UNHA DO MINISTERIO DE FOMENTO,O DE ESTAR PRESIONANDO A XUNTA CASEQUE E PERDER O TEMPO.

Anónimo dijo...

Qué lle pasa ó bloque?
que lle pasa? están atenazados e cagados de medo de falar, xa que estivemos tantos anos sendo portavoces de todo canto se facía mal porque ahora por unha merda de poder, deixamos de lado a honradez e falar alto e claro sen pensar en rendas políticas.
Recordade todos que en Mos están de acordo (sobre o papel) os tres grupos, RECORDADEO, e que o recorden os que teñen que defender o que desexan 12.000 persoas en Mos.
como pode ser que a xente que votou bloque estea tan pasmada coma os do psoe, ante a pasividade dos políticos de Mos que deberían estar a subir polas paredes co que está pasando.
NON TEÑEN SANGUE NAS VENAS
SON UNS POSMAS

Anónimo dijo...

A min non me gusta ver que o BNG vota co PP -sobre todo no do obradoiro de emprego- pero o que menos me gusta é ver cómo o PP -polos motivos que sexa- fala no Parlamento de Galiza e o Bloque cala.

Que pacten ou non é cousa deles, de política local, pero que o Bloque non vaia correndo a defender Mos é moi duro de ver.

para moita xente é duro ter que recoñecer que a única iniciativa que chegou a Santiago a fai o PP, pero esa é a realidade. Se Olaia o fixo tan ben en Madrid, que o fixo e sabe de qué vai o asunto, ¿por qué os deputados por Pontevedra do Bloque non fan o mesmo en Santiago?

Se lle pode reprochar a alcaldesa que no seu partido non lle fagan nin puto caso, pero as súas declaracións no Atlántico parecen sinceiras: non á supresión da peaxe e consenso no AVE. O caso é ver se resiste.

Que a mín me disguste o PP non quere dicir que non recoñeza que presentaron polo menos algo no Parlamento de Galiza. Os motivos dánme igual, o caso é defender o que é xusto: que non lle den máis polo saco a Mos.

Para mín é unha pena ver así ao BNG. Nunca o imaxinei. Se eu estou flipando, ¿qué pensarán os militantes? E de verdade unha pena. Unha pena. A ver qué carallo votamos agora. ¿Ao Movemos?. Joooder.....

Anónimo dijo...

eu penso que o bloque é imprescindible para Galiza. Pero tamén opino que agora está casado co psoe. Non poden actuar soamente en cultura e servizos sociais. Teñen que sacarse a mordaza e falar de todo. Penso que no tema de Mos teñen que mollarse. Para algo temos deputados no parlamento. Está ben que falen os do PP, pero quen ten que falar máis alto e defendernos é o BNG. co psoe por suposto, xa non se pode contar touriño e caride son uns desgraciados.

Anónimo dijo...

eSTOU DACORDO co veciño que di que o BNG e imprescindible para Galiza,
absolutamente certo, así como que son os que mellor xente teñenb para sacar adiante a Mos.

Pero para a nosa desgraza, non están a prtarse como é de esperar do bloque, como nós desexamos, e cando digo nós digo a tódolos que os votamos de corazón, ós que levamos anos esperando ver no poder a xente INTEGRA, non ós trapas de sempre que desangraron Mos.
Nos sabemos que non som perfectos, pero tanta tibeza, indefinición , debilidade, falta de franqueza, fai que todos nos sexamos presa fácil do PP, que ten dominado a Mos
desde á epoca dos meus abós, actuando coma señores fuedais.
RETOMEMOS A VALENTIA, SEXAMOS QUEN DE ESTAR NO CONCELLO SENDO QUEN SOMOS QUE PP e PSOE se maten!!!
nos somos outra cousa, e bastante mellor por certo.

Anónimo dijo...

Como que casados co PSOE estan a querer casar cos do PP, que coido que é moito peor.
Estan a negociar todo con tan pouco xeito que estan votando a perder tódo-los esforzos da xente que traballou SOLO DURANTE ANOS, maltratado po-lo PP que non quería deixar o concello nin pa` Dios.
Coincido co amigo que ó BNG é imprescindible para Galiza, e máis aínda nbestes momentos de perigo gravísmo para Mos, pero están a subordinar intereses menos importantes (xa sei que é moito pedir) ó principal: NON A AUTOVIA, NON O AVE.

qUE PASA! ESTADES TOLOS OU QUE!!!!!
SOMO GALEGOS, NON DE mADRID!!!

ESE RUMBO ESTA PERDIDO!!!!

Anónimo dijo...

que veña Victor Morlan á festa.
Que veña Madalena Alvarez.
Que veñan Touriño e Caride.

Anónimo dijo...

sí, e poderíamos xogar as películas: Viernes 13, por ejemplo, ou "A matanza dos porcos"

Anónimo dijo...

Dentro de toda esta mierda, hay una cosa que no se entiende: ¿por qué Caride y touriño no quieren recibir a los políticos de Mos ni a la plataforma? o a la plataforma solo?: porque saben que no tienen razón, y que su deber es encontrar una solución a este problema.

Si todo lo que se dice en Mos es papel mojado, si ningún partido hace caso a sus concejales, más vale que volvamos a las cavernas.

Cada uno será del partido que quiera, pero el bien de Mos está por encima de todo. Yo soy de uno, y tengo el estómago encogido.

NON Á AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Anónimo dijo...

A fe que non son votante da alcaldesa. Non son amigo da alcadesa, pero señores e señoras, esta muller está a demostrar mais valor que nadie, e que conste que por outras cuestions a teño posto a caldo.
A) está a ser máis clara na defensa de Mos nos medios que ningun dos outros partidos, xa que fala moi clariño.
Sra alcaldesa, faran chistes sobre vostede, pero quítome ´sombreiro diante de vostede.
Nunca á votei até agora.
como siga vostede así, non sei que farei dentro de tres anos.
B) é mais home que a caterva de monas que están con vostede.
AVE ALCALDESA, OS QUE ESTAN A PIQUES DE SER PULVERIZADOS POLOS NOVOS CACIQUES SALUDANTE

Anónimo dijo...

Quiero darle mi reconocimiento a la Sra. Alcaldesa, está haciendo todo para defender Mos, lo demuestra todos los días y en todas las instancias, está a pasar del PSOE de Madrid y de Santiago, por encima de todo para ella son primero los intereses de nuestro Ayuntamiento.
Gracias Doña Maria jesús

Anónimo dijo...

bueno,sen pasarse. Eu tamén espero que cumpla, pero a ver: "dona María jesús"? un pouco de máis, non? Fas ben en querer ter esperanza, pero iso é un pouquiño demáis, compañeiro. a ver se a alcaldesa resiste o tirón. Polo ben de todos.

NON Á AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Anónimo dijo...

Tanto falar tanta mariconada. Porque non facedes como fixo CENSA no seu día, manifestemonos na volta ciclista, que todos sepan o que ocorre, moito falar pero ninguén se molla. Non hai valor? É a nosa terra e hai que facer o que sexa como se anulamos a merda da volta. Fagamos algo, ou é porque como vai o subnormal de turno (o peras do carallo) xa temos que por o cú, se fora persona tamén estaría de acordo con isto.
FACEDE ALGO E DEIXADE DE FACER TAMÉN POLÍTICA NIN PLATAFORMA NIN OSTIAS.

Anónimo dijo...

Donde estás e quen eres ..empeza xá

Anónimo dijo...

Moito falas... seguro que non lle dedicaches nin unha horiña do teu tempo a traballar por Mos. Os demáis facemos o que podemos. Entre outras cousas falar. Da gloria o ben que mandas facer aos demáis. Iso de "tantas mariconadas" quedouche cojonudo. ¿sabes que che digo?:

NON A AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

CHUCHI dijo...

Eres un maleducado y creo que deberías pedir disculpas por tus palabras. Subnormal no es un insulto, degracia de los que lo viven (mi tío por ejemplo).


La persona a la que tú te refieres con esas palabras creo que no se mete con nadie, que hace su trabajo como yo hago el mío y siempre dice que es de Mos (no como otros que dicen que son de Vigo cuando están lejos de aquí).


El pasado sábado estuvimos en la vuelta ciclista y por supuesto que no echamos chinchetas. No es necesario ser agresivo para que te vean y te oigan.

Espero que se siga trabajando pero siempre con respeto.

Anónimo dijo...

Bien por tí, yo también estuve. Por lo menos movemos el trasero por Mos, dí que sí.

NON Á AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Anónimo dijo...

A miña preocupacion e agora polo concelleiro do BNG o Sr. Ojea , que está a poñer atrancos a todas as decicisions que toman os grupos do PSOE e PP. e poidan tamen afectar a esta Plataforma, coido que este Concelleiro deberia marcharse para sua casa canto antes para non estar a perxudicarnos a todos os veciños e veciñas de Mos.
E como si estivera a piques de perder o senso, si non fixarvos no tema da recollida do lixo que nin siquera se presenta a dar cara nas reunios que se celebran no concello, e procura votar en contrar de calquera soluci´on para que de novo se poida recoller o lixo.........

Anónimo dijo...

Tienes toda la razón ése concelleiro Ojea, tiene dos caras, lo está demostrando con la recogida de la basura, que no quiere aportar ninguna ayuda, todo para fastidiar a la alcaldesa, como si fuera algo personal contra ella, con la Plataforma tenemos que tener ,ucho cuidado, pues no es de fiar

Anónimo dijo...

O que lle pasa a este home e que está moi resentido por perder un concelleiro, e iso non llo perdoa a o pobo de Mos, dende logo ai que ollalo, porque non nos aporta nadiña os veciños de sanguiñeda para loitar contra a autovia.

perez dijo...

Anónimo dice:
con la Plataforma tenemos que tener ,ucho cuidado, pues no es de fiar

DEBES SER TÚ DE FIAR! TÚ QUE NO DAS LA CARA Y TE LLAMAS ANÓNIMO.. JA, JA, JA

Vivan os veciños de Mos dijo...

"Hay que tener mucho cuidado, no nos podemos fiar".

Hai que ter pouca vergonza coma tí -ou estar bébedo, ou ser un sectario ou un babiolas- para falar así de xente (veciños teus, supoñendo que sexas de Mos) que o único que fan e traballar para que non escarallen Mos. Xente que despois de traballar anda todo o día arrastrada para que nos deixen en paz.

E ben a gusto que o fan, xa cho digo.

Por mín podes poñer a parir aos políticos que che de a ghana, pero deberías ter un pouco máis de cerebro para falar dos teus veciños.

Para a túa información, a Plataforma só ten dous obxectivos: que non fagan unha autovía inútil e que o AVE non destroce Mos. Isto vai aparte da política.

Xa están empezando a poñer os sinais das obras: se o único que podes facer é criticar a xente que non coñeces, por min te podes ir ó carallo.


Menos mal que a xente de Mos non ten nada que ver contigo: eres desconfiado, taimado, insolidario, só sabes levantar bulos e peor áínda: non sabes nen escribir.

Ponte a traballar polo noso concello e senón cala dunha vez, vago.

Estás a insultar a xente que pide o mesmo ca alcaldesa e que a oposición. O que pedimos todos, pailán.

O problema da basura durará uns días máis, e se resolverá, pero como nos metan estas infraestructuras, Mos desaparece.


AUTOVÍA NON. SUPRESIÓN DA PEAXE
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Anónimo dijo...

Estou vendo,mesmo hoxe a tarde que estaban os topógrafos traballando no futuro trazado da autovia, dame a sensación de que todos eses escritos que estan presentando os deputados no Parlamento Galego, son un paripé, para despistarnos, non e que sepa o que podemos facer agora, pero os papeleos e as boas palabras dos políticos non estan a servir para nada

Anónimo dijo...

A min como veciña afectada, de momento soo me pareceu sincero o escrito presentado pola alcaldesa de Mos, que pasa do seu partido e está moi preocupada por estas obras

Anónimo dijo...

Eu tamén penso que todos están facendo o paripé, sobre todo cando leo os correos cos textos. Son todos iguales.

O que sí está claro e que Mos lle importa unha merda a todos. Outra cousa é cando hai eleccións. Eu vou empezar a votar en blanco, para o que sirven todos estes. Ou nin votar.