viernes, 1 de junio de 2007

FESTA DA EMPANADA DE PAN DE MILLO EN MOS

A autovía segue ahí. Eses plans do AVE seguen ahí. Touriño e Caballero seguen ahí. A Plataforma tamén. Mal que lles pese. Vos, ¿estades tamén? Iso esperamos.
Se vos non seguides, isto non vai ter arreglo. Por iso, este fin de semán imos comer empanada de millo. Vinde coas camisetas postas. Necesitamos que a xente saiba do problema e que se una á pelexa que temos para que Mos non desapareza. Animamosvos a que participedes no concurso de degustación de empanadas facendo da empanada que presentedes un medio de reivindicación poñendo as mensaxes que consideredes mais oportunas tipo: "AUTOVÍA + AVE = DESTRUCCIÓN DE MOS", "SUPRESIÓN DA PEAXE NA AP-9", e calquera outra mensaxe que se vos ocorra.
Si hai que comer pulpo, vaise comer, se hai que atacar un codillo, pois vale. Temos que ir por TODO MOS COAS CAMISETAS POSTAS.
QUEDAMOS O DOMINGO DÍA 3 AS 12:30 DA MAÑÁN NA FESTA DA EMPANADA DE MILLO EN SANGUIÑEDA
como na casa non se está en ninguna parte, pero agora a casa é o concello, así que por favor, vinde o domingo. Hai que mentalizar á xente que o ano que ven, se non movemos o que hai que mover, comeremos millo, pulpo e codillo no medio dun deserto, subidos nunha pala excavadora, e sentindo que somos un pobo de escravos. Temos que movernos.

17 comentarios:

rodriguez dijo...

E a quen no lle guste algún dos pratos ofrecidos non problen, fai amistades cos alí presentes.

Un saludo

Anónimo dijo...

Eu a Touriño e a o señor Cabaleiro o que lles facía era meterlles a empanada polo cu. Pero seguro que lles gustaba, par de pervertidos.

Ide joderlle a vida a outros, que aquí temos pensado defendernos.

MOS EXISTE, MOS ESTÁ NO MAPA

NON A AUTOVÍA.
NON AOS TRAZADOS DO AVE.

ADIANTE A PLATAFORMA E OS VECIÑOS.

Sanguiñeda dijo...

CORREO ENVIADO POLA PLATAFORMA. O TÍTULO QUE LLE POÑEN É: "SON DE MOS, PERO OGALLÁ FORA UN LINCE"



Leede o que pasa coas autovías en outras comunidades que non son Galicia:

É impresionante a sensibilidade demostrada pola Ministra de Medio Ambiente, a Sra. Narbona. Sen ironía: ten toda a razón. A muller sentouse e escoitou aos ecoloxistas.

O que xa non entendemos é que a desaparición dun concello ( o noso) lle traia tan sen coidado. O mellor se nos travestimos todos de linces (un novo exemplar en vías de extinción: o lince de Mos -deixemos á galiña fora), pode que alguén nos faga caso.

Chamando á Presidencia da Xunta, chamando á Presidencia da Xunta
Chamando á Vicepresidencia da Xunta, chamando á Vicepresidencia da Xunta:

OS LINCES GALEGOS TAMÉN ESTAMOS EN PERIGO DE EXTINCIÓN.

Xa sabemos por qué non nos escoitan: somos ratas galegas. Ratas que poden vivir rodeadas de fuel, terra calcinada e obras faraónicas e sen sentido. Os galegos podemos con todo, e as ratas, moito máis.

Se non podemos ser linces, mellor que nos fagamos toledanos ou de Ciudad Real: ése sí que é o futuro. Coma sempre, ser galego non presta.

Nin ser galego,nin ser de Mos.


AUTOVÍA NON. SUPRESIÓN DA PEAXE.
NON AOS TRAZADOS DO AVE


Medio Ambiente veta una autopista para salvar al lince
Reuters - jueves, 31 de mayo
MADRID (Reuters) - El Ministerio de Medio Ambiente impedirá la construcción de una autovía de 300 km que enlazaría Toledo y Córdoba porque podría haber amenazado al lince ibérico, una de las especies en mayor peligro de extinción del mundo.

La AP-41, considerada una alternativa a la autovía entre Madrid y Andalucía, habría atravesado numerosas áreas protegidas, incluyendo el último refugio viable de los felinos en Sierra Morena.
Los ecologistas estiman que sólo quedan 250 ó 350 linces ibéricos en el mundo, todos en España.
Otras especies amenazadas, como el águila imperial, el lobo ibérico y la cigüeña negra también habrían sufrido consecuencias negativas si la autovía se hubiera llevado a cabo, dijo la ministra de Medio Ambiente, Cristina Narbona.
La nueva vía habría atrapado a los linces entre dos autopistas, según los ecologistas, terminando con cualquier oportunidad que pudieran tener de extenderse a nuevas áreas y de recuperarse en número.
"Son excelentes noticias", dijo Theo Oberhuber, de Ecologistas en Acción.
El número de linces ha bajado de forma extrema en los últimos 150 años por los cultivos, la caza furtiva y las carreteras, quedando sólo unos pocos grupos dispersos en el centro y sur de España.
El coordinador de Ecologistas en Acción de Castilla-La Mancha, Miguel Ángel Hernández, afirmó que "no tiene sentido" gastarse millones de euros en el programa que tienen las autoridades de cría en cautividad y en conservación de hábitats "si luego una autopista parte las zonas más importantes para el lince".
Ahora el Ministerio de Fomento tendrá que estudiar rutas alternativas al proyecto

rodriguez dijo...

Hoxe Touriño volve a salir na prensa decindo que o ave Vigo- Oporto ten que estar feito no 2012.

Abremos tido daquela unha entrevista con él? non sei, o ritmo que vamos tal vez nos reciba a víspera.

Mañan todos a comer empanada de millo, a despexar un pouco a mente, vamos a rematar todos un pouco tolos.

Un saludo

Sanguiñeda dijo...

Hoxe e luns e son as sete da mañán. Estou vendo no telediario á xente de Ferrol que ten o problema da planta de gas, describindo os riscos que vai levar á xente.

Din que coa Xunta é inutil calquera alegación. Que a Xunta non fala nen se senta a discutir, que pensa que teñen dereito de pernada sobre a xente e que antepoñen os cartos ao benestar da poboación.


Iso é exactamente o que nos xa sabiamos. Que todo lles importa unha merda. Eles van por un lado, a xente que vive en Galicia vai por outro.

Estamos a merced dunha pandilla de xente á que lles gusta o poder, que non baixan dos sillóns nin a hostias. Dan medo. Os que nos gobernan dende Compostela dan medo.

¿Son galegos?

NON A AUTOVÍA SUPRESIÓN DA PEAXE.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Sanguiñeda dijo...

CORREO ENVIADO POLA PLATAFORMA:
"ARTIGO FARO DE VIGO" Xoves día 7



Bos días aos veciños

SÓ NECESITAMOS UN PAR DE COUSAS:

NON Á AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Bueno, tamén necesitaríamos gobernantes que miraran á cara aos seus "súbditos". En Compostela deben estar a partirse o cu de risa. Non hai nada coma un concello cheo de xente indefensa para pasar un bo rato. Bueno, iso e facer unha autovía innecesaria e un AVE sen plans para que lles pasen por riba. Debe haber algo máis, pero agora mesmo non podemos saber qué carallo é. ¿A vos se vos ocorre algo?
Saúdos.
PLATAFORMA DEFENDE MOS.




LOURIÑA
Imponen 72.000 euros en multas a miembros de Defende Mos por las protestas contra la autovía



La Subdelegación del Gobierno notificó 24 sanciones de 3.000 euros a 14 vecinos por los cortes de tráfico realizados el 27 de abril y el 16 de mayo.


D. Vázquez / Mos


Las protestas vecinales en Mos contra las infraestructuras proyectadas en el municipio por el Ministerio de Fomento "empiezan a molestar al Gobierno". Así interpreta Pilar Rodríguez, presidenta de Defende Mos, las 24 sanciones impuestas por la Subdelegación a 14 miembros de la plataforma, a los que reclama el pago de un total de 72.000 euros.
Las multas, de 3.000 euros cada una, se refieren a las manifestaciones celebradas los días 27 de abril y 16 de mayo, en las que los vecinos cortaron al tráfico los enlaces de la A-55 y la A-52 en el cruce del Costilleta y también la rotonda de As Angustias, provocando un colapso circulatorio en todos los viales que confluyen en ambas zonas.
Si bien las denuncias referidas al último de los actos de protesta eran algo esperado, puesto que los manifestantes accedieron entonces sin autorización a la autovía, las multas por la concentración del 27 de abril "no tienen justificación alguna y son exageradas", aseguró ayer la presidenta del colectivo.
Los miembros de la plataforma creen "un abuso" la imposición de estas sanciones que consideran un "advertencia para que nos callemos", explicó Pilar Rodríguez. La portavoz de los afectados recuerda que ambas manifestaciones habían sido autorizadas por la Subdelegación del Gobierno, por lo que ya han contactado con un abogado para recurrir las sanciones, algo en lo que esperan recibir el respaldo económico del concello.
En cuanto a las reuniones solicitadas al presidente de la Xunta y la conselleira de Política Territorial para abordar el proyecto de la futura autovía, la plataforma afirma que no ha recibido aún confirmación de cuándo podrán celebrarse.

Anónimo dijo...

ola, ola,
como se nota que os políticos xa teñen ó seu.
os sillons no concello.
Espero que a algun grupo lle quede honradez para seguir a apoyar á Plataforma, e demostrar así que ainda son de esquerdas, e que son quen de recupera-los seus votantes, votantes que sinten o que votan non os mercenarios de PP e PSoe, dos que só hai que esperar castigo, multas , presions, vamos o que éles fan tan ben, chantaxear.
Animo a todos
Nunca choveu que non escampara

maquiavelo dijo...

Pues me parace muy bien que vuestro querido PSOE y BNG, os castiguen como os mereceis.
Mano dura es lo que hace falta.
Seguid tan desunidos como siempre, mi lema es "divide y vencerás", y los afectados por las infraestructura de Mos estais malgastando esas energias, usadlas en vuestros trabajos.

Nietzsche dijo...

Para Maquiavelo:


Menudo ambientillo más bueno debes tener en tu casa....Rezumas buen rollo por todos tus poros. Pobre gente la que esté a tu alrededor. Aún así Maquiavelo, incluso la bilis y la mala leche pueden reciclarse. Lástima que haga falta inteligencia. Maquiavelo la tenía, y a raudales.

Cuidate ese estómago que te hace falta y un saludo. Que te mejores.Eres un vejete muy gracioso.

NON A AUTOVÍA SUPRESIÓN DA PEAXE.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

(Carallo, xa o esquecía, iso sí que non).

CHUCHI dijo...

Te equivocas Maquiavelo.No malgastamos nuestras energías,todo lo contrario, esto que está pasando nos da mucha más fuerza para seguir luchando.
Somos un grupo unido por un mismo fin.Si, unido.Que tú no estés con nosotros no significa que nosotros no estemos.
Animo a todos y a seguir.Esto está empezando.

NO A LA AUTOVÍA.NO AL AVE.NO A MAQUIAVELO.

perez dijo...

Maquiavelo, de dónde eres? Afectados de Mos?

En este ayuntamiento creo que la gran mayoría somos afectados de algo, oleoducto, gaseoducto, autovía, autopista, aeropuerto, via tren, sigo?

Mano dura para qué? Para pasar por encima de tus c.... con una autovía o con un ave?

Si crees que 3.000 euros/persona es mano dura me parece que te equivocas, nuestro municipio vale algo más que 72.000 euros.Y si nos tienen que encerrar, que nos encierren.

VIVA LA DEMOCRACIA DE MAQUIAVELO!

Anónimo dijo...

Maquiavelo, ¡ cómo te gustaría que nos fixesen calar!

¿Non serás ti o que puso as sancións? ja, ja, ja , pero ti non sabes que con un ataque moitas veces o que consegues é o contrario do que buscabas? Graciñas

Un saludiño e segue así de tranquilo que seguramente vaiche de p... madre por a vida

Sanguiñeda dijo...

É estupendo ler as mensaxes cando os que escriben son veciños sensatos, que non insultan, pero que teñen o que hai que ter: corazón e tripas.

É verdad que Mos vale máis de 72.000 euros, e tamén é verdad que con sancións ou sen elas imos seguir eiquí. Se poidemos sobrevivir o rollazo das eleccións, sobreviviremos a todo.

A mín me parece que todo isto se podería arranxar -multas e citas coas autoridades- cunhas cantas chamadas de teléfono. Pero bueno.

Polo pronto, o alcalde en funcións xa mandou unha carta a ese home, Delfín, que tanto interese ten en amordazarnos e meternos medo cos cartos. O que él non sabe e que chegado o caso, se organiza unha colecta e punto. Como dicía o de unha película: "Mi honra está en juego y de aquí no me muevo".

Delfín, con dos c..... (Fago o mesmo que os compañeiros que escribiron antes, teñen razón, non hai por qué dicir tacos).

Correo da PLATAFORMA. O pego eiquí. É de hoxe:

Este artigo aparece hoxe no "Faro de Vigo". O alcalde en funcións, Xosé Manuel Martínez Ojea, enviou unha carta ao Subdelegado do Goberno pedindo que non se ensañe coa Plataforma, explicándolle que somos un movemento veciñal pacífico, que ten o apoio do seu concello. Que só reivindicamos que Fomento fale con nós e cos representantes políticos de Mos.

Estamos seguros de que esta actuación non fai máis que dignificar a actuación do concello ante esta grande ameaza que temos enriba.

A Plataforma non ten medo, sabe que todo isto é polo futuro de Mos, e que todo merece a pena pero, aínda así, o agradecemos profundamente.

Sería moi distinto o sentimento si estivesemos pelexando en solitario.


Este é o artigo:

El concello pide la retirada de las sanciones impuestas a Defende Mos



El Concello de Mos ha dirigido al subdelegado del Gobierno, Delfín Fernández, un escrito en el que solicita que no se castigue al colectivo Defende Mos, que representa a los vecinos del municipio en la "lucha frente a la incomprensión y la falta de diálogo del Ministerio de Fomento".


Redacción / Mos


El Concello de Mos ha dirigido al subdelegado del Gobierno, Delfín Fernández, un escrito en el que solicita que no se castigue al colectivo Defende Mos, que representa a los vecinos del municipio en la "lucha frente a la incomprensión y la falta de diálogo del Ministerio de Fomento".
En la carta, el teniente de alcalde en funciones, Xosé Manuel Martínez Ojea, advierte que "las sanciones serían evitables si las administraciones respetaran a los vecinos a las demás instituciones".
En representación del concello recuerda que la "auténtica provocación parte de la Administración central" y señala que el subdelegado del Gobierno debería "llamar a Madrid para que se paralice el actual proyecto para la autovía" en vez de "perder el tiempo en sanciones" a los vecinos.
El concello asegura además que seguirá permitiendo a los vecinos manifestarse en los viales de su competencia

Sanguiñeda dijo...

Quería tamén decirlle outra cousa a Maquiavelo:

Está claro que non sabe nen quere saber de que vai o asunto:

1. Hai máis xente que partidos políticos.

2. Non toda a xente pertence a un partido político: que eu saiba non é obligatorio.

3. Aun sendo dun partido político, unha persoa pode pensar por sí mesma.

4. ¿ A qué ven iso de "vuestro querido PSOE e BNG"? O PP apoia as posturas da Plataforma, como o resto dos partidos do concello.

Estás insultando a moita xente que sí pertence a ese partido político e que traballa para que non teñamos estas infraestructuras.


Eiquí estamos todos, e os do PP tamén están. ¿Tí vives en Mos? Parece que non, se vives eiquí terías que sabelo. Non estamos a falar de política, estamos falando de dúas obras que nos van a matar. ¿É realmente tan difícil de entender?

Teñen razón todos os veciños que te responderon. Respira un pouco e reflexiona, home. Insultando non se vai a ningunha parte. Traballando xuntos, sí.

NON A AUTOVÍA. SUPRESIÓN DA PEAXE.
NOVOS TRAZADOS PARA O AVE.

Anónimo dijo...

El AVE es una avión terrestre que permite no «perder» el tiempo viajando; la movilidad de personas y mercancías circulando a gran velocidad supone la conquista del espacio y el tiempo. El despotismo de la velocidad y la desestructuración total del espacio tienden a la concentración urbana siempre en fase de construcción y por lo tanto de "progreso", un reto que se han propuesto en vender al ciudadano y lo están logrando. La hipermovilidad se impuso primero con el automóvil como medio de transporte privado, símbolo de libertad personal y status social y su consecuencia más inmediata, la construcción de autovías y autopistas está ahora en su punto álgido.

guerrillera dijo...

pues si quieren llevar a buen puerto sus símbolos de progreso tendrán que gastarse el dinerito en hacerlo como dios manda... bueno, dios o el planeta... afectada tras ver el documental de Al Gore "una verdad incómoda" quien no lo haya visto está tardando. para llamar la atención , está claro, lo de desnudarse aun funciona...pero como no tengo ningunas ganas de ver a algunos de la plataforma dando un rule en bici pelotillas al viento... propongo un calendario para la colecta, políticos desnudos... nidia como es química puede taparse con unos tubos de ensayo... química, hay que echarle wuevos, qué se tape con el título si puede, eh?! maquiavelo :) yo no soy del pp ni del psoe, esto no es ser del madrid o del barsa, es ser del sentido común y parece no abunda ni allí ni allá :) así que mejor me quedo aquí ... y si hay que luchar, lucharemos... caiga quien caiga, los habeis llamado? hay que insistir, ellos seguro sí llegan a fomento

monte dijo...

É curioso!
Cada vez que penso nas multas fágome a mesma pregunta ¿estado democrático?, ¿Xusticia?

Xusticia solo para alguns, pensei que cambiaran os tempos pero xa vexo que non, todo segue exactamente igual que fai 20 anos. Según quen sexas se te aplica unha pena o non. Que triste!

Adiante, sempre vendo pra diante e non voltar a vista atrás.Neste intre non poden decaer os ánimos, eso é o que pretenden.